Dépôt Institutionnel
أثر الترويج عبر وسائل التواصل الإجتماعي على الصورة الذهنية لمؤسسة خدمية : دراسة حالة زبائن مؤسسة اتصالات الجزائر -جيجل -
Login
DSpace Home
→
Faculté des sciences économiques, commerciales et sciences de gestion
→
Département Sciences Commerciales
→
Mémoires de Master
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
أثر الترويج عبر وسائل التواصل الإجتماعي على الصورة الذهنية لمؤسسة خدمية : دراسة حالة زبائن مؤسسة اتصالات الجزائر -جيجل -
طالب, يسرى
;
لعشب, وسام
;
لواتي, جمال (مشرف)
URI:
http://dspace.univ-jijel.dz:8080/xmlui/handle/123456789/14430
Date:
2023
Abstract:
هدفت هذه الدراسة إلى التعرف على اثر الترويج عبر وسائل التواصل الإجتماعي على الصورة الذهنية لمؤسسة اتصالات الجزائر -جيجل -
Show full item record
Files in this item
Name:
MM23.319.pdf
Size:
1.404Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Mémoires de Master
[802]
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register