Dépôt Institutionnel
دور جودة الخدمات الصيدلانية في تحقيق رضا الزبون : دراسة حالة - صيدلية " بن الصالحية كريم " بالميلية - جيجل -
Login
DSpace Home
→
Faculté des sciences économiques, commerciales et sciences de gestion
→
Département Sciences Commerciales
→
Mémoires de Master
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
دور جودة الخدمات الصيدلانية في تحقيق رضا الزبون : دراسة حالة - صيدلية " بن الصالحية كريم " بالميلية - جيجل -
عبد اللطيف, هاجر
;
كروم, هدى
;
بولحية, الطيب (مشرف)
URI:
http://dspace.univ-jijel.dz:8080/xmlui/handle/123456789/14508
Date:
2023
Abstract:
إن الهدف الاساسي من معالجة هذا الموضوع هو إبراز دور جودة الخدمات الصيدلانية بأبعادها الخمسة ( الإستجابة , الملموسية , الإعتمادية , التعاطف , الأمان )في تحقيق رضا الزبون
Show full item record
Files in this item
Name:
MM23.313.pdf
Size:
3.082Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Mémoires de Master
[802]
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register