Dépôt Institutionnel
التسويق الإجتماعي كمدخل حديث لتحسين صورة المؤسسة : دراسة حالة -مؤسسة جيزي لولايتي جيجل وبجاية
Login
DSpace Home
→
Faculté des sciences économiques, commerciales et sciences de gestion
→
Département Sciences Commerciales
→
Mémoires de Master
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
التسويق الإجتماعي كمدخل حديث لتحسين صورة المؤسسة : دراسة حالة -مؤسسة جيزي لولايتي جيجل وبجاية
مريش, إيناس
;
بن زيادة, كريمة
;
بوالملح, منيرة (مشرف)
URI:
http://dspace.univ-jijel.dz:8080/xmlui/handle/123456789/9732
Date:
2021
Abstract:
تهدف هذه الدراسة لتحليل التسويق الإجتماعي كمدخل حديث لتحسين صورة المؤسسة وقد اكدت النتائج ان التسعير ، الترويج، العناصر المستحدثة تساهم في تحسين صورة المؤسسة.
Show full item record
Files in this item
Name:
MM21.264.pdf
Size:
21.35Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Mémoires de Master
[827]
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register